Hjem » Betingelser

LEJEPERIODE

Lejeperioden er normalt 1-3 dage. Vi aftaler ugen inden lejeperioden påbegynder afhentning/retur for lejeperioden. Vi sender en mail med afhentning/leveringsinfo til lejer søndagen før lejeperioden begynder. Ønskes en længere lejeperiode aftales dette ved ordreafgivelse.

Lejer er ansvarlig og bærer risikoen i hele lejeperioden. De lejede effekter skal returneres i samme stand, som de er modtaget i og i samme originale emballage. Lejer er hermed ansvarlig for og bærer alene risikoen for, enhver skade, der er pådraget de lejede produkter i lejeperioden. Det er hermed lejers egen forsikring, der stiller til ansvar for evt. skader.

Fremleje er ikke tilladt. Videresalg af tilgodehavende på ordre er ikke tilladt.

Minimumsordre 500 kr.

Betaling​

Ordrebekræftelsen er bindende. Ved modtagelse af ordrebekræftelsen bedes I kontrollere, at alt data stemmer overens. Såfremt der skulle være tale om eventuelle unøjagtigheder, skal I kontakte os herom hurtigst muligt. Information omkring ændring af ordre skal senest afgives til Tablesetting 4 uger før lejeperiode påbegynder. Der kan nedjusteres med op til -10 kuverter. Der kan ikke slettes hele linjer af en varer, der e dog mulighed for ombytning hvis vi har det ønskede ledigt. Når fakturaen på slutafregningen er modtaget, kan der ikke nedjusteres på ordren.


Efter afgivelse af jeres ordre sender vi en ordrebekræftelse og en faktura, som skal betales indenfor 7 dage ved ordrer på 1500 kr. eller derunder. Ved ordrer over 1500 kr betales én forudbetaling på 50% senest 7 dage efter modtagelsen af ordrebekræftelsen. Slutafregningen fremsendes på faktura senest 4 uger før lejeperiode påbegynder, med 7 dages betalingsfrist. Når faktura på slutafregning er sendt kan der ikke nedjusteres på ordren.

Overskrides betalingsfristen på 7 dage vil I modtage en påmindelse på e-mail. Betales fakturaen ikke herefter, vil der blive pålagt et rykkergebyr på 100 kr. Modtager vi fortsat ikke betalingen, vil et 2. rykkergebyr blive pålagt efter 7 dage. Bliver fakturaen fortsat ikke betalt fremsendes fakturaen med et 3. rykkergebyr samt en advarsel om at fakturaen efter yderligere en uge vil blive overdraget til inkasso.

Fortrydelse eller anullering af ordre

Hvis en ordre annulleres tilfalder det betalte beløb henholdsvis Tablesetting ApS. – da vi ellers kunne have lejet ud til anden side.​

Transport

Der er mulighed for personlig afhentning eller tilkøb af levering – det aftales ved hver enkelt ordre. Levering tilkøbes og beregnes ud fra kilometerpris fra vores lagre i henholdsvis Egå og Slangerup. Opgiv venligst adresse ved forespørgsel – så beregner vi en pris til jer.

Vi levere kun ordre på min. 3000 kr. ex fragt.


Ved levering leveres til kantsten. Ved afhentning af fragtmand skal det lejede stå klart ved aftalt afhentningstidspunkt ved kantsten. Hvis det ikke er klart eller står ved kantsten påregnes en pris for ventende fragtmand/ekstra pålæsningstid for 350 kr. pr påbegyndt time. Der skal altid være nogen tilstede ved modtagelse og afhentning. Ved opbæring eller andre ønsker om levering, skal dette oplyses ved ordreafgivelse så vi kan medregne dette i fragtprisen.

Service – Tallerkener og glas m.m. må ikke transporteres i trailer.

AFHENTNING

Alt leveres/afleveres til jer i komplet stand og i forsvarlig emballage. Ved modtagelse af lejer, gennemgås der med det samme, at der ikke er fejl og mangler – Hvis der ikke bliver gjort opmærksom på evt. fejl og mangler på leveringsdagen – anser vi ordren som komplet leveret. ​

Ved afhentning sørger lejer selv for pakning af bil. m.m.
Stole må kun transporteres i lukket trailer. Spørg os gerne til vejledning omkring hvilken str. trailer/varevogn/bil som passer bedst.
Afhentning og aflevering skal ske indenfor vores åbningstider eller efter aftale.

Alle glas kommer i transportkurve der fylder 50x50cm.
Ved afhentning – forespørg evt. hvor meget det lejede fylder.

AFLEVERING

Alt service returneres rengjort og i original emballage, medmindre opvask er inkluderet.

Transportkasser i pap og plastik tilhører Tablesetting ApS. Manglende eller defekte transportkasser erstattes til dagspris. 

Er det ikke muligt at tilbagelevere produkterne indenfor oplyste tidsrum, skal I hurtigst muligt gives besked om dette på mail eller telefon. Sker dette ikke opkræves der et gebyr på 250 kr. pr påbegyndte time, produkterne returneres for sent.

Ved aflevering returneres det lejede samme sted som det blev afhentet,
service fra Sjælland kan ikke afleveres i Jylland og omvendt.

Opvask

  • Alt service skal returneres i rengjort stand, medmindre andet er aftalt. 
  • Stel med guldkant skal vaskes i hånden. 
  • Alt andet stel må gå i opvaskemaskinen.
  • Servietter skal afleveres retur brugte og tørre. Eventuelt bordkort og andet pynt fjernes fra servietter inden aflevering.
  • Lysestager skal returnes uden rester af stearinlys.
  • Bestik, stel og glas skal efter rengøring afleveres i tør stand.
  • Glas og kopper skal returneres med hovedet ned af i bakkerne.

Afleveres det lejede produkte ikke i rengjort stand vil lejer bliver opkrævet for opvask. Opvask koster 1,75 kr pr. del.

Er der betalt for opvask – skal alt afleveres afskyllet.

Tallerkner og glas skal ved retur placeres i henholdsvis den rette størrelse tallerkenstativ og den rette størrelse på glasbakkerne.

Prisliste for ødelagte produkter under lejeperioden:

BESTIK
Bestik (guld, sølv, rosegold)60 kr. pr. del
Bestik (vintage kniv)150 kr. pr. del
Bestik (vintage ske, gaffel m.m.)50 kr. pr. del
GLAS
Vinglas krystal & Stölzle inkl. champagne60 kr. pr. stk
Dessertvinsglas vintage40 kr. pr. stk
Farvet vinglas & vandglas (inkl. Broste)70 kr. pr. stk
Rosaline vin /champagne150 kr. pr. stk
Swirl vandglas100 kr. pr. stk
Vandglas krystal, high ball & mixology40 kr. pr. del
Drinksglas70 kr. pr. stk
Mason jars30 kr. pr. stk
Anna von Lipa swirl kande500 kr. pr. stk
Vandkaraffel50 kr. pr. stk
Drinksdispensere300 kr. stk
STEL
Hvidriflet RC middagstallerken200 kr. pr. stk
Hvidriflet RC forret/desserttallerken150 kr. pr. stk
Hvidriflet RC termokop185 kr. pr. stk
Hvidriflet RC mælkekande200 kr. pr. stk
Carmel stel 150 kr. pr. del
Churchill stel 100 kr. pr. del
Keramik/stentøj stel80 kr. pr. del
Vintage stel middag og forretstallerken200 kr. pr. del
Vintage stel kage/sidetallerken40 kr. pr. del
Kaffekopper churchill/Raw60 kr. pr. del
Glas assiet40 kr. pr. del
VASER & LYSESTAGER
Vaser Spektrum, vintage, Broste150 kr. pr. stk
Fritz Hansen Vase ikebana1000 kr. pr. stk
Nordal Lysestage500 kr. pr. stk
TABLE lysestage150 kr. pr. stk
Messing, tin og sølv lysestager150 kr. pr. stk
Led Lampe350 kr. pr. stk
MØBLER
Stol/Bænk700 kr. pr. stk
Bord2000 kr. pr. stk
Hynde80 kr. pr. stk
Lammeskind200 kr. pr. stk
DIVERSE
Bodum Stempelkande350 kr. pr. stk
Bernadotte termokande900 kr. pr. stk
Servietter40 kr. pr. stk
EMBALLAGE
Transportkasse120 kr. pr. stk
Opvaskekurv til glas400 kr. pr. stk

Image

Scroll til toppen
Kurv