TABLESETTING BETINGELSER

LEJEBETINGELSER

Lejeperioden er 1-3 dage. 

Vi sender en mail med afhentning/leveringsinfo til lejer søndagen før lejeperioden påbegynder.
Ønskes en længere lejeperiode aftales dette ved ordreafgivelse.

Lejer er ansvarlig og bærer risikoen i hele lejeperioden.
De lejede effekter skal returneres i samme stand og emballage.
Lejer er hermed ansvarlig for og bærer alene risikoen for, enhver skade,
der er pådraget de lejede produkter i lejeperioden.
Det er hermed lejers egen forsikring, der stiller til ansvar for evt. skader.

Fremleje er ikke tilladt. Videresalg af tilgodehavende på ordre er ikke tilladt.

Minimumsordre er på 500 kr.

BETALING

Ordrebekræftelsen er bindende. Ved modtagelse af ordrebekræftelsen bedes I kontrollere, at alt data stemmer overens. Såfremt der skulle være tale om eventuelle unøjagtigheder, bedes I kontakte os herom hurtigst muligt. Information omkring ændring af ordre skal senest afgives til Tablesetting 4 uger før lejeperiode påbegynder. 
Der kan nedjusteres med op til -10 kuverter. Der kan ikke slettes hele linjer af en varer, der er dog mulighed for ombytning, hvis vi har det ønskede ledigt.
Når fakturaen på slutafregningen er modtaget, er det ikke muligt at nedjustere på ordren mod pengene retur. Varer er først reserveret ved betaling af forudbetaling. Betales slutafregning ikke indenfor betalingsfristen frafalder reservationen af varen. 

Efter afgivelse af jeres ordre sender vi en ordrebekræftelse samt en faktura, som skal betales indenfor 7 dage. Ved ordrer på 1500 kr. eller derunder, betales det fulde lejebeløb. Man kan godt nedjustere ordren, men vi refundere ikke det evt. allerede betalte beløb. 

Ved ordrer over 1500 kr betales forudbetaling på 50% af hele lejebeløbet, senest 7 dage efter modtagelsen af ordrebekræftelsen.
Slutafregningen fremsendes på faktura senest 4 uger før lejeperiode påbegynder, med 7 dages betalingsfrist.

Overskrides betalingsfristen på 7 dage vil I modtage en påmindelse på e-mail.
Betales fakturaen ikke herefter, vil der blive pålagt et rykkergebyr på 100 kr.
Modtager vi fortsat ikke betalingen, vil et 2. rykkergebyr blive pålagt efter 7 dage.
Bliver fakturaen fortsat ikke betalt fremsendes fakturaen med et 3. rykkergebyr samt en advarsel om,
at fakturaen efter yderligere en uge vil blive overdraget til inkasso.

ANULLERING AF ORDRE

Hvis en ordre annulleres tilfalder det betalte forudbetalte beløb på 50% Tablesetting ApS, da det ellers kunne være lejet ud til anden side.  Annulleres en ordre 1 måned inden afholdelse, tilfalder hele det betalte beløb Tablesetting ApS.

TRANSPORT

Der er mulighed for personlig afhentning eller tilkøb af levering. Det aftales ved hver enkelt ordre. Levering kan tilkøbes og beregnes ud fra en kilometerpris fra vores lagre i henholdsvis Egå og Lynge. Opgiv venligst adresse ved forespørgsel, så beregner vi en pris til jer.

Vi levere kun ordre på min. 3000 kr. ex fragt.

Ved levering leveres til kantsten. Ved afhentning af fragtmand, skal det lejede stå klart, ved aftalt afhentningstidspunkt ved kantsten.
Hvis det ikke er klart eller står ved kantsten på afhentningstidspunkt, påregnes en pris for ventende fragtmand/ekstra pålæsningstid for 350 kr. pr påbegyndt time.
Der skal altid være nogen tilstede ved modtagelse og afhentning.
Ved opbæring eller andre ønsker om levering, skal dette oplyses ved ordreafgivelse, så vi kan medregne dette i fragtprisen.

Service – Tallerkener og glas m.m. må ikke transporteres i trailer.

AFHENTNING

Alt leveres/afleveres i komplet stand og i forsvarlig emballage. Ved modtagelse af lejer, gennemgås der med det samme, at der ikke er fejl og mangler.
Hvis der ikke bliver gjort opmærksom på evt. fejl og mangler på leveringsdagen, anser vi ordren som komplet leveret.

Ved afhentning sørger lejer selv for pakning af bil. m.m.
Stole må kun transporteres i lukket trailer. Spørg os gerne til vejledning omkring hvilken str. trailer/varevogn/bil som passer bedst til ordren.
Afhentning og aflevering skal ske indenfor de oplyste afhentnings og afleveringstidspunkter. Vi sender en mail med info om dette søndagen før lejeperioden påbegynder.

Alle glas kommer i transportkurve der fylder 50x50cm.

Ved afhentning – forespørg evt. hvor meget det lejede fylder.

AFLEVERING

Alt service returneres rengjort og i original emballage, medmindre opvask er inkluderet.

Transportkasser i pap og plastik tilhører Tablesetting ApS.
Manglende eller defekte transportkasser erstattes til dagspris. 

Er det ikke muligt at tilbagelevere produkterne indenfor oplyste tidsrum, skal I hurtigst muligt give besked om dette på mail eller telefon. 
Sker det ikke, opkræves der et gebyr på 250 kr. pr påbegyndte time, produkterne returneres for sent.

Stole og hynder returneres på samme måde som modtaget. Er stole ikke stablet eller hynder taget af stolene, eftersendes faktura på 250 kr. pr påbegyndt time for håndtering. 

Ved aflevering returneres det lejede samme sted som det blev afhentet, service fra Sjælland kan ikke afleveres i Jylland og omvendt.

OPVASK

  • Alt service skal returneres i rengjort stand, medmindre andet er aftalt. 
  • Stel med guldkant skal vaskes i hånden. 
  • Alt andet stel må gå i opvaskemaskinen.
  • Servietter skal afleveres retur brugte og tørre.
    Eventuelt bordkort og andet pynt fjernes fra servietter inden aflevering.
  • Lysestager skal returnes uden rester af stearinlys.
  • Bestik, stel og glas skal efter rengøring afleveres i tør stand.
  • Glas og kopper skal returneres med hovedet ned af i bakkerne

Afleveres de lejede produkter ikke i rengjort stand vil lejer bliver opkrævet for opvask.
Opvask koster 1,75 kr pr. del.

Er der betalt for opvask – skal alt afleveres afskyllet.
Returneres det ikke afskyllet pålægges et engangsgebyr på 500 kr.

Tallerkner og glas skal ved retur placeres i de kasser som de er modtaget i.

Ved aflevering returneres det lejede samme sted som det blev afhentet, service fra Sjælland kan ikke afleveres i Jylland og omvendt.

Ved bookinger på min. 150 kuverter faktureres for opvask. 

Prisliste for ødelagte produkter under lejeperioden:

BESTIK

Bestik (undtaget vintage kniv & stonewashed) pr. del kr. 60

Vintage kniv pr. del kr. 150

Stonewashed bestik pr. del kr. 80

GLAS

Krystal vinglas & Stölzle glas pr. del kr. 60

Champagnefade krystal pr. del kr. 70

Dessertvinsglas vintage pr. del kr. 40

Anna von lipa glas swirl og confetti pr. del kr. 100

Rosaline vin/champagne pr. del kr. 150

Farvet vinglas og vandglas fra Broste pr. del kr 70 

Vandglas krystal, high ball, mason jars pr. del kr. 40

Rosa & grønt vandglas pr. stk kr. 40

Mixology drinksglas pr. stk kr. 90

Vandkaraffel pr. stk kr. 50

Anna Von Lipa swirl kande pr. stk kr. 450

Drinks dispensere pr. stk kr. 300

MØBLER

Stol/bænk pr. del kr. 700

Bord pr. del kr. 3200

Hynde pr. stk kr. 80

Lammeskind pr. stk kr. 80

EMBALLAGE

Transportkasse pr. stk kr. 120

Glaskurv pr. stk kr. 500

Pose pr. stk kr. 35

STEL

Hvidriflet RC middagstallerken pr. del kr. 200

Hvidriflet RC forret/desserttallerken pr. del kr. 150

Hvidriflet Royal Copenhagen mælkekande kr. 200

Hvidriflet RC termokop pr. del kr. 185

Carmel stel pr. del kr. 150

Churchill stel pr. del kr 100 

Keramik/stentøj/origin/solvej porcelæn pr. del kr. 80

Vintage stel middag/forret pr. del kr. 200

Vintage sidetallerken pr. del kr. 40

Kaffekopper Raw/churchill pr. del kr. 60

Glas assiet pr. stk kr. 45

Serveringsfade/skål kr. 200

VASER &LYSESTAGER

DIVERSE

Specktrum vase pr. stk kr. 150

Nordal lysestage pr. del kr. 500

Table lysestage pr. del kr. 150

Vintage stager kr. 150

LED lampe pr. stk kr. 350

Bodum kande pr. stk kr. 400

Bernadotte kande pr. stk kr. 900

Servietter pr. stk kr. 50

 

FAQ

I kan afhente på vores lager i Egå – tæt på Århus eller i lynge på Sjælland.

Ja send en forespørgsel og husk at indtaste den ønskede leveringsadresse så sender vi et tilbud til jer.

Vi aftaler afhentning søndagen før lejeperioden påbegynder. Vi sender en mail med detaljer.

Aflevering er altid mandag medmindre andet er aftalt på forhånd.

I kan godt ændre i ordre så længe vi har det ønsket ledigt.

I kan nedjustere i jere sordre op til en måned før op til -10 kuverter. Efter denne frist og slutafregning er fremsendt, kan der ændres men ikke mod pengene retur.

Der betales en forudbetaling på ordre over kr. 1500 på 50%. Slutafregning skal betales 3 uger før lejeperoide påbegynder. Vi sender en faktura. Er ordrebeløbet på under kr. 1500 betales hele beløbet ved ordreafgivelse – og der gives ikke penge  retur for enkelte dele der nedjusteres.

Ja det kan det for 1,75 kr. pr. del. Alt service skal dog være afskyllet for madrester.

KONTAKT OS HER

Quote Cart